Опубликовано admin 24 Окт 2016 в Образцы документов | Нет комментариев
АКТ-ПРЕТЕНЗІЯ
про неналежне надання або ненадання послуг
_______________________________ «_______» _________________ 20__ р.
(назва населеного пункту) (дата складання)
Згідно з договором № ____________________________________________________________________
Споживач _______________________________________________________________________________
(прізвище, ім’я та по батькові)
висловлює претензії виконавцю з приводу щодо якості надання послуг
________________________________________________________________________________________
(види послуг)
за відхилення ____________________________________________________________________________
(види порушень, кількісні та/або якісні показники надання послуг згідно з умовами договору)
________________________________________________________________________________________
період порушень_________________________________________________________________________
від __ _______________ 20___ р. до ___ ________________ 20____ р.
період порушень ________________________________________________________________
від __ _______________ 20 ___ р. до ___ _______________ 20_____ р.
У зв’язку з викладеним виконавець повинен забезпечити відповідний рівень надання послуг, зробити перерахунок розміру плати за неналежно надані або ненадані послуги та сплатити неустойку споживачам згідно з умовами договору про надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення.
Інші умови: __________________________________________________________________.
Цей акт склали:
Виконавець: Споживач:
___________________________________ ___________________________________
(посада, підпис, прізвище, ім’я та по батькові) ( підпис, прізвище, ім’я та по батькові)
___________________________________ ___________________________________
Адреса_____________________________ Адреса ______________________________
___________________________________ ____________________________________
Телефон____________________________ Телефон _____________________________
У разі неприбуття представника виконавця в установлений договором строк для проведення перевірки кількісних та/або якісних показників або необґрунтованої відмови від підписання акта-претензії він вважається дійсним, якщо його підписали не менш як два споживачі:
Споживач, який проживає у будинку Споживач, який проживає у будинку
№ ___________ кв. ______ ____________ № ___________ кв. ______ ______________
__________________________________ ______________________________________
(підпис, прізвище, ім’я та по батькові) (підпис, прізвище, ім’я та по батькові)