Опубликовано admin 14 Ноя 2018 в Новости | Нет комментариев
Українські мас-медіа зобов’ язали переглянути контент і привести його у відповідність із вимогами законодавства, яке регулює мовний аспект поширюваної інформації. Та чи має підпадати під квотування реклама, фахівці подискутували під час конференції «Медіаправо», організованої Індустріальним телевізійним комітетом та Асоціацією правників України.
На думку керівника юридичного відділу «ДП ССМ» (Publicis One) Олени Андрієнко, однозначної відповіді на це питання не має, повідомив кореспондент «ЗіБ».
Так, визначаючи мову реклами, закон про рекламу відсилає до ст. 26 закону про засади мовної політики. А у цій нормі зазначається, що мову реклами обирає рекламодавець.
До того ж Україна ратифікувала Європейську Хартію
регіональних мов, яка зобов’язує сприяти використанню мов соціальних меншин у економічному та соціальному просторі. Тож реклама не українською мовою цілком може мати право на життя.
Втім фахівець порадила рекламодавцям утриматись від мовних експериментів, аби не викликати зайвих запитань у регулятора. Водночас від останнього юристи чекають роз’яснень з приводу того, чи підпадатимуть під мовні квоти оригінальні назви, назви технологічних виробів, назви живих організмів, таких, як, скажімо, бактерії тощо.